lördag, juli 07, 2007

Friday night

Efter en dag av semesterutforskning (langt in i framtiden), plugg (Juristernas nara forflutna) och lasning (avslutade Tom Stoppards In Arcadia (igen) och Peter Ackroyds The Fall of Troy) kom Linus hem (jippi). Vi at mat och vantade sedan spant in Friday Night With Jonathan Ross son tydligen var sista avsnittet for sassongen. Vad ska jag nu hitta pa pa fredagkvallar? Det var bra gaster, framfor allt var JK Rowling dar. Spannand att hora henne prata men gud vad nervos jag var att hon skulle forsaga sig. Visst, hon vetnog vad hon gor. Men jag hade latt sagt ett ord for mkt i upphettsningen. Menb som tur var sade hon bara neutrala ting vis-a-vis sjunde boken. Tror jag. En sak fick mig att borja spekulera, men jag tanker forsoka att inte TANKA pa den. Den 21 kommere boken till mig, den 18 ska vi se filmen. Jippi!

Inga kommentarer: