söndag, juni 03, 2007

Till Lovisa

Kom nyss hem och är helt slut. Resan London Köpenhamn tar musten ur mig. Som tur är hade jag pasta, ketchup och rivost hemma så jag kunde få mig ngt att äta. Imorgon gäller det: fixa lita saker, plugga lite grand och träna - så jag är fit for fight på tisdag. Men innan jag stupar ikväll ska jag svara på Lovisas frågor. Den sista kommer att vara sådär pessimistisk eftersom ingen (tror jag) läser min blogg som inte redan fått förfrågan.

Tre sommarjobb jag haft i mitt liv: glassförsäljare, biljettkassör, personlig assistent
Tre platser där jag har bott: Buenos Aires, Athen, Luxembourg
Tre serier jag gillar att se på TV: House, Survivor, Friday Night with Jonathan Ross
Tre platser där jag har semestrat: Blekinge, Brugge, Berlin
Tre av mina favoriträtter: ostfondue, revbensspjäll med mycket sås, moulles
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: hos Linus, där det är varmt, nära havet
Tre personer som jag vill se svara på detta: Linus, Anna Snell, James

Inga kommentarer: