måndag, juni 11, 2007

From London with love

Nu är jag tillbaks, ja kom redan i läördags iofs. Vi gjorde inte så värst mycket i går. Vi var trötta och bara latade oss. Förutom en tiur till ASDA då. Men det var nödvändigt. Resan till London gick rätt bra. Man borde alltid åka på lördagar - dte var så lite folk både på Kastrup och på flyget! Trots att mitt tåg var försenat (grrr) så hamnade jag i B-gruppen för boardingen OCH slapp stå i kö vare sig till incheckning eller säkerhetskontrollen (nästan). Dte var väldigt varmt men det bearbetade jag med en isglass. Den var dock till formen rätt besvärlig att äta bland folk, iaf om man blivit "propositioned" av en tysk mitt på ljusa dagen när man åt glass, samt fått uthärda mängder av busvisslingar när man åt Calypso på en gata i Italien. Men god och uppfriskande var den.

Idag har jag fortsatt att vara trött men också skrivit om mitt CV och skrivit ett allmänt "cover letter" (bläääääää). Jag har faktiskt sökt ett jobb ossså. Nu ska bara Linus kolla mitt CV och mitt brev så ska jag skicka det till James, Matt och kanske några till och se vad deras kontakter ger.

Jo, och så upptäckte jag att den fjärde i en serie böcker jag lånat av Mikael faktiskt fanns här. Så jag läser osså...

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Hihi, du vet att jag älskar hur du äter glass :)

*Tar en isbit till*

Kristina sa...

Man kan alltid lita pa dig.