torsdag, juni 14, 2007

Lite svårt att komma igång

Lite jobbfix har jag väl lyckats med, men inte riktigt så att jag är extremt proaktiv. Har liksom lite svårt att komma igång. Ville börja röra mer på mig - tänker att morgonpowerwalk är bra. Men så har jag jätteont i stortån. Då blir det liksom lite svårt att komma igång. Jag började läsa på rättshistorian igår, kom en bit, men det är trögt eftersom det inte var länge sedan jag stortentade. Kommer nog bli lite svårt att komma igång. Uppgifter, att göra, krav brukar vara rätt så tydliga, så jag vet för det mesta vad som behöver göras. Nu har jag problem med att formulera vad jag ska göra i varje given sekund och det känns inte helt ok att bara slappa. Känner snudd på apati. Inte konstigt att det är lite svårt att komma igång.

Men jag har några konkreta mål: skicka iväg några epost skaffa nytt pass imorgon, måla en sak till Linus. Sedan får vi se.

Inga kommentarer: