fredag, oktober 01, 2010

Uttråkad

Detta bådar inte gott. Har en dryg vecka kar till beräknat förlossningsdatum, och kan räkna med att tom gå 10 dagar till. Och jag är redan uttråkad utav att gå hemma. Mest för att jag inte ritigt orkar hitta på ngt. Tänk, all denna fantastiska fridtid, som jag inte kommer att ha mkt av snart, och jag pallar inte riktigt utnyttja den. Bakade bröd och gjorde müsli igår samt läste. Utöver att gå på promenad. Idag är det grått och tråkigt ute. Jag skulle kunna messa en annan i föräldragruppen, men det skulle kräva att jag tog mig till Isle of Dogs sedan och det pallar jag inte. Ben föreslog glass i em, men det kräver att jag tar mig in till stan, eller hur! De andra praktikanternas leaving do är i kväll. Ha! Hittills har jag tillbringat förmiddagen med att läsa Marie-Claire i sängen och göra en soduko. Iofs efter att jag diskat undan i köket. En knapp timme tills jag kan börja fixa lunch med gott samvete... ska försöka fortsätta att efterforska tygblöjer uner den tiden. Önskade jag hade energin & inspirationen att t ex rita, men jag tror jag tog slut på all kreatvitet för just nu med sömnadsprojekten. Lite okrävande Linda- eller Sofiasällskap hade suttit fint just nu. Och ja, jag vet, inte särskilt intresant läsning. Gnäll, gnäll.

Inga kommentarer: