onsdag, september 22, 2010

Onsdagsnöje

Tog mig i kragen imorse och lyckades planera maten de närmsta dryga två veckorna samt beställa mat & diverse förnödenheter inför den 'hänga-mkt-hemma-tiden" som kommer snart. Nöjd med detta lunchade jag o begav mig sedan in till stan. Sista dagen med travelcard måste utnyttjas. Gick på John Lewis o köpte dragkedja t amningskudden (samt kollade på lite annat) och fick sedan skynda mig så gott jag kunde vidare för att möta Mia vid Hummingbird Bakery i Soho. Vi inhandlade var sin cupcake (denna gång blev det en red velvet) och kaffe som vi sedan avnjöt i solen i Soho Square med snack till. Ja, vi satt utomhus, jag barbent och i kortärmat. Det är liksom plus 20 grader här just nu och sol. Länge leve britssommaren. Och jag menar länge! Nu är jag äntligen hemma igen (jobbigt att åka tunnelbana just nu) och ska nog sussa lite tills det är dags att laga middag.

Inga kommentarer: