lördag, februari 06, 2010

Fira Zoë

Förutom att gå omkring och vara nöjd över inbudan till att göra prov, så bjöd fredagen på lite utgång. Zoë fyllde år och efter jobbet träffade vi henne på St John's Tavern på Junction Road för att fira, äta och dricka. Det var som alltid enormt trevligt och glatt. Och värsta goda cheescaken jag åt. Mums! HAde dessutom premiär på mitt nya RÖDA läppstift. Har aldrig annars läppstift, anänder egentligen bara läppsyl, men jag fick för mig att jag eventuellt skulle kunna komma undan med riktigt rtt läppstift, avsaknad av amorbågar till trots. Prövade lite färger förra helgen, köpte ett i torsdags, och använde det igår, och vet ni vad? Jag tror det fugerar. Meg, på jobbet både godkände färgen separat ("den var verkligen röd, många är inte det") och på mig. Kanske inte en dagsfärg, men roligt när man ska vara festlig.
Syns inte så bra - men får duga tillsvidare.

Inga kommentarer: