lördag, januari 02, 2010

Nytt år

Gick upp vid 12 och avnjöt jordgubbstårta & glace au four till frukost. Efter en promenad i isig, men vacker miljö med Ctina spelade jag två låtar Guitar Hero för att sedan åka in till stan o möta Melina. Hon var försenad pga punka ute i skogen (stackarn) så jag väntade på Wayne's med kaffe & bok. Vi hittade så en krog där vi åt. Beställde kebabpizza och tänkte svulla glatt, men blev ytterst besviken då jag upptäckte att vitlökssåsesnvar tsatsiki. Så får man bara inte göra... Skrapade noggrant och gav upp vissa bitar och kunde så få i mig en stor del av maten, men nöjet var något förstört. Dumma gurka. Tur att sällskapet var så gott! Vi gick sedan på en tur runt söder och avslutade på Liljeholmen där en buss tog mig hem. Slappade så glatt framför Men in Tights (bättre än jag mindes) med godis & kakor.

Inga kommentarer: