lördag, januari 23, 2010

Gamla minnen

I fredags var jag inne på CU igen och stora delar av dagen ägnades åt att diskuttera och arbeta med riktlinjerna jag höll på med i juni 2009. Inte helt lätt att bidra till diskussiner när man ska minnas ngt man sysslade med för mer än ett halvår sedan och sedan dess inte pysslat med... Men det gick ok. Rätt underligt att vara tillbaks, om än trevligt.

Stack lite tidigare för att hinna in på Office och kolla jobbarskor (inget napp) och på FCUK för att prova en fin röd kjol jag hittat på nätet, men som inte visade sig vara lika fin IRL (pennkjolar skall vara drygt knälånga, inte sluta mitt på överbenet). Ekonomiskt sät en bra shoppingrunda. Försökte sedan hitta ett smidigt & snabbt sätt att ta mg till Linus (dte gick sådär). Vi möttes upp och tog tåget hem tillsammans. Hade egentligen planerat mat för kvällen, men då inget var planerat för lördagen beslutade jag en liten rokad: kinamat istället. Namnam. Tyvärr lyckades jag spilla halva ankan med annanas & ingefära på mattan. Som tur var lyckades jag rädda det mesta...

Inga kommentarer: