onsdag, december 16, 2009

Bättre, typ.

Har blivit bättre, jippi! Igår slapp jag må illa för första gången på typ fyra dagar. Ser fram emot att vara fullt återställd. Har en jäkla massa att fixa nu. Första prio är att planera & fixa inköp inför söndagens adventsbjudning. Sedan har jag en lång lista med annat att ta tag i, det mesta julrelalaterat. Fick värsta julkänslan igår och gick omkring och sjöng julvisor (hade dessutom en bra röstdag) och fick tillslut leta musik på spotify (har ingen bra julskiva). Undrar dock om inte spotify blivit mer reklamintensivt... Ifall jag ngnsin fixar en iphone eller liknande kanske jag skaffar premium. Hur som, semesterbloggande & bilder på flickr får vänta ett litet slag, men är på G. Ikväll ska jag på julfest med Constitution Unit. Imorgon med Hansard Society.

Inga kommentarer: