söndag, september 13, 2009

SS Atlantica

Glamourous enough?
War ute igår på en tillfällig nattklubb med 30tals-lyxkryssning-tema, SS Atlantica. Av denna anledning tillbringade jag stora delar av dagen emd att försöka finna rätt kläder, frisyr och sminkning för att se 30talsgalmourisk ut. Tycker jag lyckades rätt bra till slut, t o m utan att använda mig av min äkta 30tals bröllopsklänning. Mest nöjd var jag med håret som tog en jäkla tid men till slut blev rätt perfekt (bäst på lokalen tycker jag). Vi gick tillsamamns med Sarah och James efter lite pizza här hemma och frozen raspberry daiquiri gjorda i vår nya KitchenAid blender. Det var trevligt och rätt blandat emd folk (även åldergrupper) dock inte så mycket fart som jag hoppats på. Hade väl också tyckt attd e kunnat anstränga sig lite mer med dekorationen, menmen. Musiken var perfekt, alla mina favoriter (borde varit ung på 30talet - klderna är också rätt stuk för min kropp ju), men andra sångerskan var inte så bra. Vi stannade till runt midnatt och åkte itället ehm till oss där vi åt nygräddade farsvåfflor med glasss och sylt samt snackade lite till.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Snits!