lördag, september 12, 2009

Sortera böcker

I fredags fortsatte jag och min ahndledare Matt med ett arbete som påbörjats för någar evckor sedan: att organisera deras bibliotek! Mycket tillferdställande att kategorisera böcker, ställa upp dem i en logisk ordning och sätta etikketer på hyllorna. Som gjort för mig!

ANnars har jag haft rätt roliga arbetsuppgifter även om jag inte känt mig enormt enthusiastisk. Hålle rpå med två falstudier av lagstiftning, något som passar mig väl. Har nu bara två veckor kvar på prakiken och inte närmre anställning för det. Suck. Måste ta tag i det ännu mer. Fick ännu ett tack, men nej tack igår i form av enn brev från House of Commons. Medan jag uppskattar besked, vete fan om ajg tycker man behöver skicka frankerade brev till alla som misslyckats (miljö & kostnader); ett emjl hade räckt emr än väl. Mer än 200 sökande hade det fr den tjänsten... så kanske inet konstigt. Men vad F ska man gör för att bli sedd. Suck.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Jag hejar på dig vännen, vi får skypa eller chatta snart och uppdatera! Kram!

Kristina sa...

Takc! Ja, nu var dte allt för länge sedan. har ju inge koll på vad du har för dig längre. :( KRAM

Sofia sa...

Kämpa på!!!!