lördag, juni 06, 2009

Much Ado About Something

Så var det ÄNTLIGEN dags för teatern. Den som varit inplanerad i flera år, men vars besökande gått i stöpet igen och igen. Vädret hade vänt, så det var kallare, men vi lyckades slippa regn iaf. Föräldrarna hämtade mig på jobbet och efter en fika for vi till Regent's Park där Linus kom ikapp oss. Teaterområdet var förtjusande (grönt coh fint) och vi förtärde grillad middag i parken. Jag fick mig en MKT besvärlig överraskning i form av en gigantisk avföringsklick från en fågel som landade på mitt (VITA) byxknä och spred sig längst med benet. Lyckades få bort den värsta sörjan, men mina byxor förblev våta ett bra slag, och gulbruna än idag. Blääää. Fåglar ÄR onda. Föreställningen var mycket bra och trevlig. SCenen var så häftig och vi hade hur trevligt som helst. Dte enda jag ångrar var att jag hade otillräckligt emd varmt på mig (vantar samt en yllefilt hade suttit bra). Hem kom vi först vid midnatt och då var vi matta. Hejdå fick vi säga till föräldrarna redan då.

5 kommentarer:

Lovisa sa...

Du har inte tänkt på att det kan vara din dåliga fågelkarma som slår till? Jag matade måsarna senast idag och ingen har bajsat på mig. :)

Kristina sa...

Neeee. Jag har aldrig gjort en pippi förnär, men ändå gör de livet sur för mig. Oprovocerad ondska helt enkelt.

Lovisa sa...

De kan läsa dina tankar du vet.

Kristina sa...

Min tankar handlar enabrt om att hålla mig långt borta från dessa väsen som givit sig an mig utan aledning. Dessutom so är det rätt ondskefullt att läsa ngns tankar och sedan straffa dem för det.

Lovisa sa...

Nooo, it's supercute!