lördag, juni 06, 2009

Matlagning & Hippa del 2

Vaknade på söndag morgon och satte igång att förbereda inför måndagen. Då mamma fyllt 70 dagen före och föräldrarna skulle anlända till London på måndagen ville jag ah en födelsedagsmiddag redo. Lagade så lammtagine i min Le Creuset (mums!) samt förberedde Schwartzwaldstårtan (så när som på den garnerande grädden). Hann även städa en del av lägenheten innan det var dags att bege sig in till Brick Lane. JAg hade bokat bana & bord på All Stars bowling för att där träffa Sigrid, Gloria och Sian och fira att jag snart gifter mig. Jag vann inte bowlingen (grååååååt) men fick mig en mint julep (gott!) så dte var ok. Middagen var helt ok, fast lite av en besvikelse och servicen kass. Men vi hade trevligt ändå och passade på att ta oss ett glas utomhus efteråt.

Inga kommentarer: