tisdag, maj 05, 2009

Herr Bentham

Fick irriterande nog bege mig till biblioteket idag då jag hade slut på böcker o artiklar på kontoret att läsa (och hade tyvärr inte med datorn så blev isolerad i min exil). Det hela var rätt osmidigt då det är rent omöjligt att hitta i huvudbyggnaden/erna på UCL OCH att mitt namn fortfarande var fel i systemet så jag fick söka mig från ett bibliotek till ett annat för att fixa detta. På vägen stötte jag på ett skåp i vilket Jeremy Benthams skellet (iklätt hans kläder och med ett vaxhuvud) huserar. Det var spännande. Efter lunch fick jag slita för att hålla mig vaken i det ngt unkna biblioteket. Saknade min tekopp och mitt internet och var väldigt tacksam då jag kunde gå för dagen (och köra pilates). Imorgon följer datorn med. DÅ är det dags att hänga på British Library.

Inga kommentarer: