torsdag, april 02, 2009

Min första natt som 30-åring sov jag riktigt illa, men kompenserade med en bra dag istället. Maria och jag tog dte väldigt lungt på förmiddag och pratade mest och planerade lite för dagarna tillsammans. Vi begav oss till Victoria och Apollo Theatre för att försöka inhandla bra biljetter till WIcked - vilket vi gjorde! Långt fram (fast lite till sidan) för 25 pix var. Detta firdes med god sushi på favvostället i South Ken och en promenad längts Hyde Park. Sedan gick vi runt liet i Covent Garden/Charing Cross Road med målet Paperchase uppe på Tottenham Court Road. Fika gjorde vi på Starbucks på Boraders och sedan shoppades skor. Vi han inte till vårt mål då vi behövde ta en sväng hemåt före kvällen. Jag behövde dusha och plugga lite inför intervjun på morgonen dagen därpå. Buss till Aldgate följde för att träffa Linus på Brick Lane. Det blev curry för att fira Maria i förskott (MUMSFILLIBBBA, fats för mkt som alltid) och sedan bagelinköp. La mig relativt tidigt då jag kände mig lite krasslig och behövde vara skärpt nästa dag.

Inga kommentarer: