söndag, april 26, 2009

Blandat

Bloggen tar verkligen stryk av att jag har ett "jobb" att vara på under dagarana. Kunde varit värre. Det går helt ok på praktiken. Arbetar på och fick ok på dte jag gjort hittills. I fredags tog jag tom ett glas (pimm's!) med kollegorna efter jobbet innan jag mötte upp med Linus.

Solen fortsätter mot all förmodan att lysa och lördagen promenerade vi omkring i Shoredich. Vi tittade lie på cycklar, lite på möbler och åt antipasti på Colombia Road. Mums (fast lite dyrt och intressant service). Vi fick ta oss till Waitrose för lite komplettering innan vi sedan kunde åka hem och ta en rätt lugn kväll därhemma.

Idag har vi haft gäster på Marathon Watch (de springer förbi precis här utanför). Trevlig sällskap, mat och dryck och en solig balkong att sitta på. Kan jag leva med. Och ikväll ska vi på Eddie Izzard!

Inga kommentarer: