onsdag, april 22, 2009

Arbetsmyra

Oj, var det tre dagar edan sist? Vad tiden går fort när man tillbringar dagarna på jobbet. Jag läser och skriver på på jobbet. Det är schysst men ovant. I måndags trodde jag ugnen pajjat (helt ok är dne inte). I tisdags träffade jag Sian efter dubbelpass på gymmet. Middag och sedan puben blev dte och massor av snack. Hur trevligt som helst! Idag kändes allt lite motigt och hjärnan trög. Fick så äntligen mitt id-kort, men det visade sig att de vänt på mitt namn och att jag inte fått den access jag skulle så jag får försöka på nytt på fredag. Solen har skinit och det har varit rätt varmt hela veckan hittills. Lunch utomhus i parker har alltså varit da thing. Imorgon har jag hemmadag och ska fixa praktiska saker och jobbsökande. SÅ glad att jag förhandlade mig till detta upplägg.

Inga kommentarer: