tisdag, december 23, 2008

En gammal bekant & en bror

Igår hade jag fullt upp ännu en dag, men mycket trevligt. Jag började med en lunchfika tillsamamns med min högstadiebästis som jag inte träffat på ca 10 år. Det var trevligt och roligt att komma ikapp lite. Hennes 4 månaders son var mycket söt och jag fick tillfälle att sjunga imse vimsle bland folk och promenera.

Efter fika vid medborgarplatsen tog vi oss en rejäl promenad i riktning mot min brors lägenhet vid Karlaplan. Skönt att röra sig även om julrushstockolm är lite trångt och hektiskt.

Jag hade en utomordentligt trevlig kväll med Anders och familj samt Linus. Fick prata lite med barnen, en mumsig middag och trevlig pratstund med bror och svägerska. QT så kallad.

Tog ett stopp förbi Linus på vägen hem: kopp te och lite T-tittande i soffan.

Inga kommentarer: