torsdag, juli 31, 2008

Läsaläsaläsa

Alltid lika störigt att dte ska ta sådan tid att läsa igenom material. Men jag vet ju att dte gör det. Nu har jag "bara" de svenska rättsfallen kvar och SOU:n som min käre bror så snällt scannat in åt mig. Tack Anders! Har fått en del tankar jag tror jag skulle kuna hänga upp analysen på, men måste sammanfatta mina fynd och organsiera dem. Ujuj. Tror dessutom jag måste komplettera med ännu ett direktiv. Men tänker att jag ska ta upp dte emd hadnledaren när jag arbetat igenom materialet och vet var jag står. Dte är väl det de är till för. :/ Nu ska här grillas fiskspett (lax och räkor) fast i ugnen (regn i luften) och sedan blir det mat (klyftpotatis och limeyogurth till). Under kvällen blir det nog en del Mario Kart (är lite hooked) och banana split.

Inga kommentarer: