måndag, juni 09, 2008

Kusinträff

Anledningen till att vi bilade till Mölle med sôstra mi var Kusinträffen. Jag har många kusiner, men det är en hel del jag inte träffat, så det var roligt att kunna vara med under de två dagarna vi höll kalas på Kullaberg. Min älste kusin (Bo) bor fantastiskt fint och upplät sitt hem till ett 30-tal av oss. Det blev god mat och plenty dryck (Pimm's gick för det mesta hem) och full rulle. Lyckades t o m få mig mitt första dopp, fast det var ett snabbt ett. Detta kan jag göra igen!

Som avslutning åkte en del av oss till Nimis på söndagen. Jag har varit där två ggr tidigare men tycker det är lika kul att komma dit. De som var där för första gången verkade lämpligt imponerade och barnen hade jäkla kkul. Klättrade själv upp i ett av de högsta tornen, men fick ge upp en m från toppen. Det svajade lite för mkt för att det skulle vara roligt. Och solen sken precis som den gjort hela helgen. Underbart!

Inga kommentarer: