torsdag, juni 12, 2008

Kommit lite på vägen

Medan jag väntar på svar från min handledare som är i Vietnam så försöker jag arbeta vidare. Kom på ett kriterium att begränsa direktiven med och lyckades gå från 16 till 8. Dte är ngt. Nu ska jag gå igenom rättsfallen jag hittat mer ordentligt och försöka se hur användbara de är och hur de motsvarar varnadra. Inte jättekul, det här steget, men nödvändigt. VÄrsta är ju att jag vet vilket direktiv jag helst VILL studera. Bara det att det inte räcker som anledning...

Väntar även på att min telefon ska komma. NU! Tycker jag.

1 kommentar:

Sofia sa...

Hej Kristina! Låter jobbigt att du inte riktigt kan ta dig vidare i pluggandet ... det är störigt när det är på grund av någon annan.
Angående London... Vi åker från Sverige 19.15 och landar på Gatwick klockan 20.15 torsdagen den 3 juli. Hem åker vi från London 15.40 och är uppenbarligen inte i Sverige förrän 3h senare!!!! Hur kan det komma sig? Nåja... så får det väl vara. Tipsa mig gärna om vad vi ska göra om det är så att vi måste klara oss själv på fredagen. Kram