torsdag, december 13, 2007

DItt och datt

Ujuj. Trött är vad jag känner mig. Men glad, för idag far jag till London. Har längtat extra mycket denna gång, så det ska bli extra bra. Förutom PM:et som måste skrivas. Och innan jag åker måste jag fixa lite saker inför resan samt ha seminarium. Hoppas vi slutar lite tidigare än utsatt på schemat.

Igår fick jag träffa Björne, vovven Sofia tillsvidare är fodervärd till. Kanske blir det mer. Björne var väldigt fin och det var mysigt att gosa med honom. Skälet till att Björne har flyttat till Lund är att Ponnin var sjuk och sorgligt nog behövde somna in. Mycket tråkigt. Den lille krabaten är saknad. Nu ska jag lära känna Björne.

Igår var rätt intensivt. Hag hade föreläsning, möte med specialpedagogen och fixade saker som skulle ordnas eftersom jag är bortrest nu. Bl a fick jag klart mina fyra julkort som skall skickas iväg och packat. Pratade även ett par timmar med Lovisa. Ett rent nöje.

Inga kommentarer: