onsdag, augusti 29, 2007

Top Model Marathon

Nya sässongen America's Next Top Model (en av mina laster) har börjat vilket innebär QT för Sofia och Kristina. Men, inte bara har de börjat igen uatn visar ett avsnitt varje dag mån-tors. OMG. Eftersom Sofia var uptagen igår blir det dubble bill ikväll. Alltid trevligt säger jag. Men innan dess ska jag äta god mat (hoppas jag). Och vara nöjd att jag faktiskt varit lite duktig idag. Köpt kurslitteratur (hittade grammatiken till billigaste pris på Franska Bokhandeln, som måste stdjas, och fick nöjet att handla på franska), fixat block och pennor, hämtat pengar på andrahandsbokhandeln (glad åt att mina kursböcker, och de var många, alla är sålda utom två- katching!!!) och besökt mina förtjusande damer på tredje våningen. Det räcker för att man ska bli på bra humör. Och tvättat har jag gjort! Då kan jag titta på TV med gott samvete ikväll. Wunderbar

Inga kommentarer: