måndag, juli 16, 2007

Vattenkrig, macarena och en kilt

Fredagkvallen blev inte alls som vi vantat oss. Vi skulle bara forbi puben en svang och traffa James, Matt och Gloria over ett glas eller tva. Det blev kanske nagot glas mer och stamningen var god. Redan da skulle man kunnat ana - men anda inte. Nar Hubub stangde gick vi vidare till James och Matt for en avslutande drink vid midnatt. Linus och jag kom hem efter 4. I mellantiden tog vi slut pa ett antal flaskor dricka, hade vattenkrig med vattenslangen utomhus och lite innomhus, en drink halldes over nagon, kaftar glappade, godis slangdes for att fangas i munnen, det dansades villt och macarena och James bytte till kilt. Vi rullade hemat och jag hade till och med lyckats bli lite lite gralsjuk. Sedan sov vi. Och sedan fick vi betala for allt det roliga. Jag som varit bakfull kanske 3-4 ganger under mina 10 ar som alkoholdrickare madde inte sarskilt bra under lordagen. Men det gick att ordna med varma mackor, glass med kakor och chokladsas samt en fantastisk fruktsallad (mango, farsk annanans, nektariner, kiwis, bananer, applen, paron...). Sa det gick over relativt fort. Men for de som alltid mar sa har sa fortsar jag inte att man orkar fortsatta dricka. Jaja. Vilsam lordag blev det iaf. (For er som har facebook sa finns det en video fran kvallen.)

Inga kommentarer: