tisdag, juli 31, 2007

Sound of Music goes kareoke

Jaghar gjort dte forut, men inte dessto mindre var dte roligt att fa ga pa sing-a-long-sound-of-music i fredags med Chris. Jag packade som galen under dagen och mina fotter var helt mora nar jag motte uppo Chris inne i stan (akte central line - usch!). Vi at en delad meny pa en kinakrog i China Town (prawn crackers, crispy duck och pancakes, fried rice, sotsurt flask, tigerrakor i black bean suace ocg gronsaker).Pust. Matta blev vi. Sedan var bion bara runt hornet. Och det var ingen tvekan om vad som var pa G. Krukor med edelweiss storlek manniska, berg, folk kladda i gardintyg, en nazist och massor av nunnor. Chris och jag korde mer subtila dekorationer. Han hade en glasburk som det stod "a jar full of spiders" pa och som blev konfiskerad samt ett plaster pa hoger pekfinger. Jag hade en rosa T-troja som det pa ryggen stod "Not too sweet, not too sour. Just too... pink.". Forstar ni inte referenserna far ni skylla er sjalva. Det var galen stammning och en bra konferansier. En brud vet jag inte riktigt varfor hon var dar - homn verkade mest tycka det var nagot av det tontigaste nagonsin. Men annars var det fullt os och vi sjong vara halsar raa. Det var gott.

1 kommentar:

Linda sa...

Kul!
Hoppas det gått bra med flyttandet - vill se bilder från nya stället sen!!
Kram!!