fredag, juli 27, 2007

Flyttdags

Det står lådor överallt och jag är svettig från att fixa. Imorgon flyttar vi nämligen till nya lägenheten i Limehouse. Vi ska börja med att besöka IKEA (vi har liksom inga möbler efter som Linus hyr möblerat för tillfället). Sedan våra grejer här. Alltid mer än man trott men inte i närheten så mycket som när jag brukar flytta. Några av er vet exakt vad jag menar. Just nu har jag "bara köket och lite badrum kvar. Måste bli klar till fem. Helst tidigare. Ska nämligen på sing-along-sound-og-music med Chris ikväll och skulle vilja hinna duscha innan jag beger mig ut bland folk. Vi kommer tyvärr nog inte att ha internet på ett slag - uppkoppling kan ta ett slag i detta uland. Håll tummarna! Annars kommer jag att känna mig mycket isolerad. Usch. Det ska nog bli bra. Ser fram emot en mycket aktiv helg.

Inga kommentarer: