tisdag, maj 29, 2007

Jag rockar ARL

Sedan jag lamnade in min hemtenta i Allman Rattslara (ARL) i borjan av manaden har jag kant mig lite orolig och lite illa till mods. JAg visste inte alls vad som forvantades av mig (borde kanske kollat gamla uppgifter), jag tyckte inte det jag skrivit var fantastiskt bra, jag hade knapphandigt med referenser till kurslitteraturen och jag kande att jag var ute pa mycket hal och tunn is nar jag teoripolitiskt klassificerade artikelforfattaren. Men det gick tydligen hgem! Idag kom resultaten och jag fick 46/50 - vilket innebar att jag bara behover 4 poang pa rattshistorietentan i augusti for att klara hela 10pkursen, och 34p for att fa AB. Kanns gott och jag ar full av fortroende nar jag nu ska satta mig att plugga (det kanns som lange sedan sist) och kan saga att det ar T minus 164h och 42min till tentan.

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Go Kristina, you're the coolest, you're the greatest, go Kristina!

Kristina sa...

Bah. Vi ar nagra stycken med i det ganget. :) Men tack. Hoppas din Duppsats gar bra. KRAM

Tea sa...

Gud vad skönt att det gick bra! London under semestern låter riktigt lockande faktiskt!