lördag, april 21, 2007

Vad vill du ge för den?

Jag vaknade 5.40 imorse för att jag och Sofia skulle sälja saker (mest kläder) på Södra Esplanadens loppmarknad. Vi kom dit strax efter sex och började ställa ordning och så. Sedan stod vi där till strax efter tolv. Sex timmar alltså. Det var rätt så kallt och jag har ingen aning om hur man prissätter på loppmarknader. 5? 10? 20? 50? Och usel på att läsa folk. Efter avigiften fick jag väl ihop knappt 200kr. Inte så mycket, men mer än jag hade fått om jag sovit och bara gett bort mina saker. Dessutom var det trevligt att tillbringa förmiddagen med Sofia och även Rikard som kom förbi och var stödperson (han höll mest i vår klädställning som var väldigt skranglig). Roligt, men nu är jag trött så trött. Resten av denna helg skall ägnas åt att plugga allmän rättslära. Så det så.

Inga kommentarer: