lördag, april 14, 2007

Misslyckad

Efter att ha shoppat lite på nova med sofia skulle vi färga mitt hår för att försöka återställa det till dess ursrungsfärg. Det gick helt åt fanders. Just nu är jag rätt så röd/orangehårig. Det är iofs bättre än för några timmar sedan då jag hade en halo av ljust oranget hår och ljust, osyndligt hår ca 1 cm vid skalpen. Då var jag ett ufo o fick ha strålningsschalett på AG:s. Nu ska jag fixa mig inför kvällens sittning. Kan känner mig sådär optimistisk om att se ok ut.

4 kommentarer:

Lovisa sa...

Sweetie, det är inget fel på att vara röd/orangehårig!!!

Nejdå, jag fattar vad du menar, det är aldrig roligt att ha en ofrivllig hårfärg. Kunde bara inte låta bli ;)

Och jag är övertygad om att du är het som få ändå.

Kristina sa...

du är bra snäll. färgen i sig är förtjusande. men jag kan lova att (speciellt den första omgången) inte gjorde sig bra med min hudton. sofia var lika förskräckt. nu är det bättre, och med en djävla massa smink så tror jag jag närmar mig het. men det krävdes spackel det. hoppas du kom iväg o dansade och att apelsinpastan var smaskens. nu ska jag sova.

Linda sa...

Usch och fy, din stackare. Har väldigt svårt att tänka mig hur det kan se ut... Hoppas du tagit foto ;-)
Hur blir det nu då - behålls denna färg eller har det redan gjorts fortsatta blonderingsförsök? Måste ju gå att få det ljust igen, så klart... Kram!

Lovisa sa...

Det är alltid meckigt att få tillbaka sin egna hårfärg, att bleka blir nästan alltid orangegult, oavsett utgångsläge. Jag återfick ju min naturliga hårfärg i somras, efter två månader i italiensk sommarsol, men det är inte det snabbaste sättet. Hoppas det fixar sig snart!

Apelsinpastan var mycket god, och snart är det dags för temakväll kronärtskocka här på Institutet! Återkommer med blogginlägg om detta event.