onsdag, december 06, 2006

PM

Igår fick jag reda på vilken uppgift jag skall lösa till på måndag. Den verkar ok och jag har börjat lösa och leta, men känner mig inte så inspirerad. Mest är jag inte så sugen på att hugga i och arbeta. Vill lalla och slappa. Men, det som är bra är att när jag lämnat in PM:et så kan jag åka till London och vara där i nästan en vecka. Hipp hipp hurra! Visserligen behöver jag plugga och fixa med ansökningar. Men jag får göra det med LInus som sällskap. :)

Dåliga nyheter dock. Mina perfekta planer verkar ha gått i stöpet. Det ser ut som om jag med stor sannolikhet får senarelägga min flytt till nästa jul - alltså ett halvår till. Jag ska göra så gott jag kan för att lösa det på ett vettigt sätt - men jag har inga större förhoppningar, och vågar inte ha det heller. Är besviken och ledsen, men vi ska klara av detta också.

Inga kommentarer: