onsdag, augusti 16, 2006

Sista dagen

Igar var sista hela dagen i London pa lange, och for denn har gangen. Det hela kanns lite vemodigt och ambivalent. Det skall bli ro,ligt att komma hem till MINA saker, MINA vanner, MITT liv, men jag har ocksa vant mig och tyckt det varit sa underbart med ett liv (ett vardagsliv) tillsammans. Det kanns fel och konstigt att helt plotsligt inte utgora ett hushall langre, att vakna sjalv pa morgonarna, att inte planera varje helg tillsammans... Men, men. Forhoppningvis (om allt ordnar sig med studier) sa ar jag tillbaks nasta sommar pa ett permanent satt. (Inte for att vi alltid ska bo har.) Jag tillbringade med dagen med att vaxelvis titta pa TV, stada och packa samt kolla Ryanairs hemsida for nyheter sa kunde paverka oss. Det ser ratt lungt ut och peppar, peppar kommer vi till Stockholm ikvall. Efter jobbet mottes vi upp i Canary Wharf och handlade lite klader at Linus lillebror samt lite annat innan vi at middag pa Chili's. Jag at baby back ribs och det var inget kott kvar pa dem efter jag hade avslutat. Linus packade och jag vilade lite innan vi gick till Hubbub med James och Sian, Matt och Gloria. Jag drack Irish Coffee (saaaa god). Vi pratade och hade trevligt tills vi blev utkastade (stagningsdags).

Nu har jag en att gora lista for att hinna stada kllart och packa klart innan jag skall aka in till Liverpool Street Station och ta mig till flygplatsen tillsammans med Linus.

FIN

(Tror nog att jag fortsatter skriva har - blodad tand och sa - men kanske inte riktigt lika regelbundet, men iaf nagon gang i veckan eller om nagot hander. Det ar en ambition iaf.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du kommer hem så som det är tänkt. Håller tummarna!
Tänkte bara säga att jag uppskattat bloggen mycket - roligt att läsa om vad ni har för er, då är det inte lika mycket att komma ifatt med när man ses. Vilket jag hoppas blir ganska snart i alla fall. Typ precis i slutet av månaden kanske? Jag exkursionar från 23-29 men sen är vi väl båda i Lund! Hurra!