tisdag, augusti 15, 2006

Drinkar och Agren

Hade mycket trevligt igar kvall. Traffade Annas universitetspolare Adrian (som jag var toasmaster med pa Annas brollop) och Chris for ett par glas. Vi borjade pa La Hispaniola en batbar vid Embankment och gick sedan vidare till en pub i Soho (The Lemon Tree?) dar de serverade ratt billig thaimat (vi traffade kocken - akta thailandska med spjuverhumor). Vi hade roligt och pratade massor och jag angrar att jag inte forsokt ordna traff tidigare i sommar. Men, men. MAn lever och lar, och jag kommer tillbaka ju.

Just nu ar jag mest orolig for hur det ksall ga med flyget imorgon. Saker ser inte helt bra ut pa Stansted och Ryanair har stallt in ett antal flyg idag. Peppar peppar. De vill att man helst bara ska ha ETT incheckat bagage, men dimensionen pa handbagaget har minskat fran standard... det kan bli svart att leva upp till deras onskemal - jag vill fa hem alla mina saker! Det ar dock en rekommendation sa det borde vara ok. Hall tummarna for oss!

Inga kommentarer: