fredag, april 16, 2010

I vantans tider

Huvudanledningen till avsaknaden av inlagg har varit att det som upptagit storre del av mina tankar och varande inte varit lage att skriva om och att jag matt enormt kasst de senaste manaderna. Inget att oroa sig for, jag har helt enkelt blivit pa smallen. Hepp!

Nu ar jag dock inne i min fjarde manad och det konstanta illamaende och periodiska spyandet som gjort livet till lite av ett helvete har nu borjat avta med rage (inte helt borta, men skillnaden ar enorm). Magen har ocksa borjat vaxa och forsta ultraljudet har tagits vilket gor det hela annu mer riktigt och roligt. Vi ser nu fram emot ett fortsatt graviditetsaventyr & fortsatt aventyr med en extra familjmedlem. Och jag emot att blogga nagot mer regelbundet.
Lysande knapp man kan få av lokaltraffiken

3 kommentarer:

Lovisa sa...

Hurra! Du har varit saknad.

Änton sa...

Grattis till blivande föräldraskap! Jag har saknat dina inlägg!

Kram

Kristina sa...

Tack!

Kram