fredag, februari 06, 2009

Födelsedagsfirande

Igårkväll firade vi Zoës födelsedag med besök på bar & restaurang på Exmouth Market. Verkar som en riktigt schysst gata och vill dit igen, när dte blivit vår. Baren heter Café Kick och var urschysst med goa drinkar, fotbollsspel och mysig atmosfär. Restaurangen, Moro var helt ok. Min mat var god (och dte fanns mkt att välja bland) men inte exceptionell. Servicen var utomordentlig: trevlig utan att vara påfrestande. De var väldigt avslappnade allmänt sätt. Kände mig lite "utanför" ibalnd. Ingen som är dum - alla är jättetrevliga, men när jag pratade med flickorna kände jag mig som om jag befiner mig i en annan sfär. Insåg nog helt enkelt hur mkt jag saknar min goda vänner i Sverige (och Cambridge) som jag kan vara mig själv med helt och hållet med all den cyniska elakhet det innebär. :)

Med en enkel tulipan
Födelsedagskort jag ritade

1 kommentar:

Lovisa sa...

Och vi saknar dig vännen! KRAM