torsdag, augusti 07, 2008

Bihålsblues

Kände imorse när jag vaknade hur tunga mina buihålor var. Bestämde mig därör för att pröva på Linus nässköljare. Sist gick dte inte alls för jag vara alldeles för täppt. Imorse fungerade det, men det k'ndes i bihålorna. Oj, vad trånga de var. Skall försöka köra regelbundet nu framöver för att slippa bli sjuk och ordentligt täppt. Hoppas det fungerar. Annars kan jag bara konstaera att jag är oerhört trött (mörk under ögonen) och sover oroligt (mardrömmar och drömmar i stora lass). Kan nog vara stressymptom, eller så är jag inte helt kry, eller en kombination. Ska iaf vara uppmärksam. Har under dagen lyckats få färdigt min cross-reference mellan direktivet, engelsk och svensk lagstiftning. Nästa steg altså. Orkar jag inte påbörja idag. Imorgon ska jag städa och på kvällen möta upp på flyplatsen.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Stackars! Men heja dig som jobbar på ändå! Hoppas ni får en fin helg. KRAM!

Kristina sa...

Tack. Detsamma! Kram