måndag, juni 02, 2008

Letar direktiv

Sitter och är trött. Kan bero på att jag letar direktiv som passa för mina studier och det är rätt mekaniskt och långtråkigt arbete. Mycket handlar om att söka, lusläsa, anteckna. Inte utmanande eller intressant för ngt i världen. Hade varit mycket roligare att hänga med Mria & co ut idag. Men efter förra veckans sjukdom (som förblir ett mysterium)så lilgger jag efter... Men om jag lyckas ta mig igenom matchningen av House of Lords-fall samnt svensk praxis idag så borde jag kunna hänga med imorgon. Vore kul.

Annars har vi haft det bra sedan de kom: En em/kvälls sväng från Towern till St Paul's i lördags (med middagsstopp på Nando's vid London Bridge - tyvärr inte lika bra som den i CW). Utflykt till Greenwich inkl observatorie- och marinmuseumbesök samt Fish 'n' Chips OCH båttur på Themsen till Westminster inkl saltochvinägerchips, torr-engelsk-humor-guide och Big Ben's 6-slag i söndags. Hamburgergrillning på balkongen skall inte glömmas.

Inga kommentarer: