lördag, december 08, 2007

Hemma igen

Så fick jag mig min utekväll. Jag sitter hemma, dricker vatten och varvar ner och har mycket lite röst kvar att stoltsera med. Jag har haft jätteroligt, trots trög start i eftermiddags. Förfesten var trevlig och jag fick träffa folk jag ej träffat tidigare liksom gamla godingar. Middagen var inte ngt att hänga i granen matmässigt (hade ingen aptit visade sig) men annars mycket lyckad. Jag hade Torbjörn till bordet och jag vill nog påstå att vi hade det livat (det var snapps inblandad), jag fick fina julklappsklistermärken i velor att färglägga själv och jag höll i kvällens julspel med tema "Klass 2A gör sitt bästa". Livat och glatt. Mellanfesten gick rätt fort, men var även den positiv. Sedan dansades det och skrålades det för allt vad jag var värd. SÅÅÅÅÅ roligt. Har inte dansat på länge och schlagermusik är bäst för att bara släppa loss. Och sjunga till. Nu är jag trött i kroppen och ontig i halsen och glad att snart få krypa ner i sängen. Tack för välordnat evenemang Lovisa, Emma och Johanna. Och nattnatt.

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Tack själv, du bidrog verkligen till stämningen! Kram!

Kristina sa...

My pleasure!