tisdag, oktober 23, 2007

Börjar bli tjatig

Jag vet. Men vad ska jag göra. Känner inte alls igen migsjälv och förstår inte vad som händer. Men en sak är säker. Jag får inget gjort. Jag är apatisk. Jag är trött. Jag kan bara sitta och stirra på mina böcker och inte lyfta ett finger trots att jag vet att jag måste. Varför? Detta håller inte. Och ni skulle se d emörka ringarna jag har runt ögonen... Något stämmer inte.

Lyckades iaf fixa lite inför tentan i övermorgon. Skall fortsätta med det efter jag satt igång en tvätt, duschat och packat. OChd et med en kopp kaffe till.

1 kommentar:

Lovisa sa...

Vännen, ibland har man såna faser när man bara sitter framför datorn och ser bokstäver men inga ord. Men när man väl kommer ur det tillståndet inser man att hjärnan trots allt har arbetat ändå och det brukar gå snabbare än vanligt att skriva. KRAM