lördag, maj 12, 2007

Resten av vistelsen i Stockholm handlade också dte mycket om att fira och umgås med pappa. Linus och jag åt födelsedagsmiddag med föräldrarna på söndagen (snarare än måndagen då mamma skulle åka in på sjukhus då). På måndagen åt jag och pappa fädelsedagsfrukost tillsammans och sedan när han kommit hem från att lämna mamma på SÖS så gick vi och åt på den lokala kroogen. Jag fick mig en stor och saftig plankstek. Mums. Sedan såg vi på eftervalprogram på TV5 (fransk TV).

På tisdagen var det dags att åka hem - till London! Allt kändes superlyxigt då vi tog arlandaexpress till just Arlanda och reste därifrån med SAS. Så civiliserat. Ännu mer när vi sedan landade på London City och hade ca 20 min hem med tunnelbanan (inch, inch).

Denna vecka har jag mest försökt få igång mitt tentaplugg. Det går litr trögt. Jag var dessutom tvungen )på mitt tvångsmässigt anala sätt= att ståda och fixa i lägenheten innan jag kunde sätta igång med det. Sedan har jag distraherat allt för mycket av Facebook. Jag har hittat så många av min gamla Greklandsvänner att det är konstigt. Många bor i London och jag ska tråffa ARiadne och även Anthi och Rima så småningom. CRAZY. men roligt. Och farligt.

Inga kommentarer: