onsdag, januari 24, 2007

Lite läskigt

Pappa har fått en pace maker idag. Hans hjärta går för långsamt och i fredags ghade han tydligen en smärre infarkt. Han mår bra men är trött. Bra att det kunnat ordnas såpass fort.

Denna vecka har jag inlett min termin med straff- och processrätt. Tror det kommer att bli mkt spännande. Än så länge är det mkt introduktion över det. Vi kommer att ah en del rejälare moment under kursen - men det ska bli bra, ser till att man är igång med pluggandet. Ska försöka att var duktig denna terminen - vi får se hur länge det håller. Jag kommer iaf att komma upp i tid varje dag då jag börjar 8 genomgående.

Det har snöat och är nu kallt- dumma vinter. Hoppas den inte är lika ihärdig som sist. Usch säger jag bara. På fredag blir det London för mig. SKa bli trevligt att vara där OCH frisk.

Inga kommentarer: